Post Top Ad

Δευτέρα, Απριλίου 15, 2024

Δευτέρα, Απριλίου 15, 2024

Τρικαλινοί πήγαν στην έκθεση μοτοσυκλέτας στην Αθήνα

Στο εκθεσιακό κέντρο του METROPOLITAN Expo βρέθηκαν Τρικαλινοί και είδαν απο κοντά τα νέα μοντέλα μοτοσικλετών το 2024. Κάποιοι συμπολίτες ανέβασαν και βίντεο στο facebook με τις μοτοσυκλέτες μέσα στο εκθεσιακό κέντρο. 
Η τιμή εισιτηρίου ήταν τα 8 ευρώ. 
Δευτέρα, Απριλίου 15, 2024

«Καλοκαιριάτικος» ο καιρός τη Δευτέρα - Ενδέχεται η θερμοκρασία στους 30 βαθμούς Κελσίου

Με ηλιοφάνεια, και την θερμοκρασία στους 30 βαθμούς Κελσίου, προβλέπεται ο καιρός τη Δευτέρα 15 Απριλίου στα Τρίκαλα. Την νύχτα Δευτέρας θα έχουμε ξαστεριά, και η θερμοκρασία θα πέσει στους 17 βαθμούς Κελσίου.

Κυριακή, Απριλίου 14, 2024

Κυριακή, Απριλίου 14, 2024

Τρικαλινός πήρε τηλέφωνο τον Τάκη Τσουκαλά - Τον έκλεισε ο Τάκης γι'αυτό που είπε. (ΒΙΝΤΕΟ)

 Ένα φίλαθλος του Ολυμπιακού πήρε τηλέφωνο στην εκπομπή του Τάκη Τσουκαλά, και του είπε με πόνεσε πολύ που φάγαμε δυο γκολ χωρίς λόγο. Χαρακτηριστικό είναι πως κοιτά τον φακό της κάμερας ο Τάκης Τσουκαλάς. Εννοείτε ότι του έκλεισε το τηλέφωνο του Τρικαλινού. 

Δείτε στο 15:25 στο βίντεο πατώντας ΕΔΩ



Κυριακή, Απριλίου 14, 2024

Τι καιρό θα κάνει την Κυριακή 14 Απριλίου στα Τρίκαλα.

Με ηλιοφάνεια, και την θερμοκρασία στους 27 βαθμούς Κελσίου, προβλέπεται ο καιρός την Κυριακή 14 Απριλίου στα Τρίκαλα. Την νύχτα Κυριακής θα έχουμε ξαστεριά, και η θερμοκρασία θα πέσει στους 16 βαθμούς Κελσίου.
Κυριακή, Απριλίου 14, 2024

Θλίψη στη Λάρισα - «Έφυγε» ξαφνικά απο τη ζωή 46χρονη αστυνομικός

«Έφυγε» ξαφνικά απο τη ζωή σε ηλικία 46 ετών η αστυνομικός Μαρία Κορώνη, που υπηρετούσε ως αξιωματικός αστυνομικός ειδικών καθηκόντων ψυχολόγος, στην Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας. Η 46χρονη Μαρία ένιωσε αδιαθεσία στο σπίτι της το πρωί της Κυριακής, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή. 
Η 46χρονη Μαρία ήταν παντρεμένη και είχε ένα παιδί. 
Συλλυπητήρια στους οικείους της. 


Κυριακή, Απριλίου 14, 2024

Δείτε live εικόνα από την περιοχή του Ισραήλ

Η «επόμενη ημέρα» μετά την επίθεση με drones του Ιράν στο Ισραήλ. Το αντιαεροπορικό σύστημα του Ισραήλ δούλεψε ρολόι, και κατέρριψε όλα τα drone του Ιράν. 


ΒΙΝΤΕΟ InquizeX
InquizeX

Κυριακή, Απριλίου 14, 2024

Women on top - Προς ένα μέλλον ίσων ευκαιριών - Γυναίκες ηγέτιδες μοιράζονται τις εμπειρίες τους

 

Δελφοί, 13 Απριλίου 2024 - Την δική τους εμπειρία για τους αγώνες τους προς την κορυφή κατέθεσαν τέσσερις γυναίκες, σε μια μοναδική θεματική ενότητα με αντικείμενο την ενδυνάμωση των γυναικών, στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφώνπου πραγματοποιείται στους Δελφούς 10-13 Απριλίου και τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

 

«Ήρθε η ποσόστωση! Δεν είστε λίγο μικρή γι’ αυτή την θέση; Α, είστε και γλωσσού!» κάπως έτσι ήταν ο διάλογος με τον security όταν η Μαρία Συρεγγέλα, Βουλευτής και Γραμματέας Πολιτικής Επιτροπής, ΝΔ, πέρασε την πύλη της εισόδου των γραφείων της Νέας Δημοκρατίας για να θέσει υποψηφιότητα για τις Βουλευτικές Εκλογές. «Πάντα λένε να βρούμε μια αξιόλογη γυναίκα. Δεν λένε το ίδιο για τους άντρες. Η αξιοσύνη είναι κάτι το υποκειμενικό. Οι γυναίκες, επίσης, πάντα κρινόμαστε για την εμφάνισή μας, τι φοράμε, πώς είμαστε μακιγιαρισμένες, εάν είμαστε περιποιημένες. Όπως και για την οικογένειάς μας, με ποιον είμαστε παντρεμένοι, ποιοι είναι οι γονείς μας. Δεν μας ρωτάνε ποτέ ποιες είμαστε εμείς οι ίδιες» ανέφερε σχετικά η κα Συρεγγέλα. Γι’ αυτά τα στερεότυπα, όπως εξήγησε, παίζει ρόλο τι κάνουμε στα σχολεία, πώς εμείς ως γονείς μεγαλώνουμε τα παιδιά μας και βεβαίως τα πρότυπα και οι προσλαμβάνουσες (γυναικοκτονίες). «Δεν είναι πόλεμος των φύλων, είναι ένας πόλεμος για τα ανθρώπινα δικαιώματα που πρέπει να τον δώσουμε όλοι μαζί, άντρες και γυναίκες» κατέληξε, τονίζοντας πως μπορεί να είναι η πρώτη γυναίκα Γραμματέας ΠΕ της ΝΔ αλλά θα φροντίσει να μην είναι η τελευταία.

 

«Η Πυθία που έδινε τους χρησμούς ήταν γυναίκα. Αλλά το Μαντείο των Δελφών διοικούνταν από άντρες. Ήταν δηλαδή πατριαρχικό. Εμείς είμαστε σήμερα εδώ για να γκρεμίσουμε αυτά τα τείχη» ανέφερε παίρνοντας τον λόγο η Mandeep Rai, Founder, The Values Compass, UK, σημειώνοντας πως οι γυναίκες θα έχουν πάντα δεύτερη θέση αν δεν εστιάσουν σε αυτό που είναι σημαντικό για τις ίδιες. «Οι γυναίκες δεν λαμβάνουν ίση αμοιβή για την ίδια εργασία, αλλά επικρατεί σιωπή. Λέμε επίσης για ποσόστωση. Τι κάνουμε γι’ αυτό; Θα πρέπει οι γυναίκες να προωθούν τις γυναίκες. Οι ηγέτες που κοιτούν την εμφάνιση και την οικογένειά μας, είναι οι ηγέτες που θέλουμε σήμερα. Εμείς ευθυνόμαστε αν δεν δίνονται οι ίδιες ευκαιρίες. Είναι δική μας ευθύνη, όχι του πρωθυπουργού, να το αλλάξουμε αυτό με την ανατροφή των παιδιών μας, είπε μεταξύ άλλων η κα Rai. «Πρέπει να εφαρμόζουμε αυτά που λέμε, να επεκτείνουμε το τραπέζι ώστε να υπάρχουν αρκετές θέσεις για όλους» κατέληξε.

 

«Σε μία έρευνα του G7 που πραγματοποιήθηκε το 2021, οι 9 στους 10 άνδρες κάτω των 35 ετών απάντησαν ότι οι άνδρες γίνονται καλύτεροι πολιτικοί, ενώ οι 4 στους 10 απάντησαν ότι οι άνδρες είναι καλύτεροι business executives» ανέφερε η Bogolo Kenewendo, Global Economist, fmr Minister Investment, Trade & Industry, Βotswana, τονίζοντας πως τα στερεότυπα αντί να μειώνονται με τα χρόνια αυξάνονται. Όπως είπε, στην χώρα της οι γυναίκες μέχρι σήμερα δεν μπορούν να κληρονομήσουν, αλλά ούτε και να κάνουν κάτι χωρίς την υπογραφή κάποιου άλλου. «Πρέπει να ξεκινήσουμε την αντιστροφή αυτής της αντίληψης από τομείς που οι γυναίκες αντιμετωπίζουν τα μεγαλύτερα εμπόδια για να ανελιχθούν στην κοινωνία και το επόμενο στάδιο είναι η συμμετοχή των γυναικών στις αποφάσεις» υπογράμμισε η κα Kenewendo.

 

Από την πλευρά της η κα. Ροσάννα Μόρτογλου, CEO Libra Philanthropies, σημείωσε πως «η ενδυνάμωση των γυναικών δεν αφορά μόνο την ατομική επιτυχία, αλλά και τη μεταμόρφωση της ίδιας της κοινωνίας μας, ώστε να καλλιεργηθεί ένα περιβάλλον το οποίο επικροτεί την επαγγελματική καταξίωση και ενισχύει την αυτοπεποίθηση των γυναικών. Δίνοντας προτεραιότητα σε αυτή την αλλαγή, ανοίγουμε το δρόμο για ένα μέλλον όπου η ισότητα ευκαιριών δεν θα είναι ένα μακρινό όνειρο, αλλά μια απτή πραγματικότητα για όλους τους ανθρώπους».

 

«Οι γυναίκες σε θέσεις ηγεσίας κάνουν καλύτερες επενδύσεις για το κλίμα, είναι πιο καινοτόμες και πιο δίκαιες» σημείωσε η Μαριάννα Ναθαναήλ, Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, Αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, Institutional Affairs Officer Greece & Cyprusχαρακτηρίζοντας μονόδρομο την ενδυνάμωση των γυναικών για την βιώσιμη ανάπτυξη. Μελέτες δείχνουν ότι ο αντίκτυπος της ενδυνάμωσης των γυναικών θα εισφέρει στην αύξηση κατά 10% του παγκόσμιου ΑΕΠ έως το 2050, δημιουργώντας παράλληλα επιπλέον 10 εκατ. θέσεις εργασίας, πρόσθεσε η κα Ναθαναήλ. Στο πλαίσιο αυτό ανέδειξε την ανάγκη να υπάρξουν: α) περισσότερα παραδείγματα ενδυνάμωσης των γυναικών για τις μελλοντικές γενιές, β) θεσμικές αλλαγές που θα βοηθούν την ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας και της εργασίας εν γένει των γυναικών, γ) στοχευμένα χρηματοδοτικά προϊόντα για να καλυφθεί αυτό το επιχειρηματικό κενό. «Η ΕΤΕπ το 2023 έκανε μια μεγάλη επένδυση με 63 έργα αξίας 5,6 δισ. ευρώ (+40% αύξηση σε σχέση με προηγούμενη χρονιά) για την ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας» κατέληξε.

 

Την συζήτηση συντόνισε η Εύη Φραγκάκη, Παρουσιάστρια ACTION 24. 

Η παρακολούθηση του Φόρουμ online είναι δωρεάν με εγγραφή εδώ.

 

Στην ιστοσελίδα του Φόρουμ (https://def-ix.delphiforum.gr/) μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για όλους τους επιβεβαιωμένους ομιλητές από την  Ελλάδα και το εξωτερικό που θα συμμετέχουν στο 4ήμερο Φόρουμ του Απριλίου.

_RB_4134

Μαρία Ναθαναήλ, European Investment Bank Group Representative in Greece, Institutional Affairs Officer Greece & Cyprus

_RB_4293

Mandeep Rai, Founder, The Values Compass

_RB_4571

Ροσάννα Μόρτογλου, CEO, Libra Philanthropies

_RB_4647

Bogolo Kenewendo, Global Economist, fmr Minister Investment, Trade & Industry

_RB_5027

Μαρία Συρεγγέλα, Βουλευτής, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Αρμόδια για θέματα Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων 

_RB_4002

Εύη Φραγκάκη, Δημοσιογράφος, Παρουσιάστρια Ειδήσεων, ACTION 24

01-Apr-12-2024-07-02-41-0379-PM

Από αριστερά: Bogolo Kenewendo, Global Economist, fmr Minister Investment, Trade & Industry - Ροσάννα Μόρτογλου, CEO, Libra Philanthropies - Mandeep Rai, Founder, The Values Compass - Μαρία Συρεγγέλα, Βουλευτής, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Αρμόδια για θέματα Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων - Μαρία Ναθαναήλ, European Investment Bank Group Representative in Greece, Institutional Affairs Officer Greece & Cyprus - Εύη Φραγκάκη, Δημοσιογράφος, Παρουσιάστρια Ειδήσεων, ACTION 24

Χώροι Διεξαγωγής: Δελφοί & Αράχωβα

#delphiforum

Κυριακή, Απριλίου 14, 2024

Ο σιδηρόδρομος και οι Πράσινες προτεραιότητες

 

Οι «Πράσινοι – Οικολογία» δηλώνουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση στην κοντόφθαλμη και πελατειακή λογική του Κυρ. Μητσοτάκη και της ΝΔ. Περικόπτονται σχεδόν τα 2/3 των έργων που είχε δρομολογήσει η ίδια η ΝΔ ως κυβέρνηση, το 2019-2023. Η εμμονή στον στραγγαλισμό του σιδηροδρόμου, ακόμη και ως μεσοπρόθεσμης προοπτικής, βλάπτει σοβαρά και τους πολίτες, ιδιαίτερα στην Αττική, στη Δυτική Θεσσαλονίκη και Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. 
 
Από την πλευρά μας, οι «Πράσινοι-Οικολογία» θεωρούμε τον σιδηρόδρομο βασικό μέρος της λύσης απέναντι στην κλιματική κρίση και την επείγουσα ανάγκη για κοινωνικά δίκαιη Πράσινη Μετάβαση. Εκτεταμένη στροφή στο τρένο είναι αναγκαία για οικονομία χαμηλών απαιτήσεων σε ενέργεια, καθώς ο σιδηρόδρομος απαιτεί 7 φορές λιγότερη ενέργεια από τις οδικές μεταφορές, για το ίδιο μεταφορικό έργο. Την ώρα που η κλιματική κρίση απαιτεί επειγόντως μια οικονομία χαμηλών απαιτήσεων σε ενέργεια, δεν υπάρχει απολύτως κανένα περιθώριο να αναβάλουμε τις αναγκαίες επενδύσεις στον σιδηρόδρομο και στη Δίκαιη Πράσινη Μετάβαση. 
  • Υποστηρίζουμε υποδομές για συνδυασμένες μεταφορές με κορμό τον σιδηρόδρομο: μέχρι το 2040 να έχουν συνδεθεί με το σιδηροδρομικό δίκτυο όλα τα μεγάλα λιμάνια και τα βασικά αεροδρόμια της ηπειρωτικής Ελλάδας. 
  • Ζητάμε επαναλειτουργία των γραμμών που έκλεισαν, ιδιαίτερα την περίοδο 2010-2011, καθώς και ανταποκρίσεις  με συστηματική τοπική συγκοινωνία στις πόλεις με σταθμούς εκτός αστικού ιστού (όπως Κόρινθος και Λιβαδειά).
  • Προωθούμε επείγουσες συνεργασίες με τις Βαλκανικές χώρες, αλλά και την Κεντρική Ευρώπη, για ολοκληρωμένο επιβατικό και εμπορευματικό δίκτυο τρένων. Σημαντικό είναι να προλάβουμε και το «τρένο» των διεθνών νυχτερινών σιδηροδρομικών συνδέσεων, που αναπτύσσεται τώρα στην υπόλοιπη Ευρώπη.
 
Οι ευρωεκλογές, είναι μια καλή ευκαιρία να τους απαντήσουμε και στις κάλπες.
Αναλυτικότερα:
Όχι στην περικοπή των σιδηροδρομικών έργων
Συνεχίζει και σήμερα η κυβέρνηση το έγκλημα των Τεμπών, με άλλα μέσα
 
Κατηγορηματικά αντίθετοι στην περικοπή του προγράμματος δημόσιων επενδύσεων σε σιδηροδρομικά έργα, δηλώνουν οι Πράσινοι Οικολογία: περικόπτονται σχεδόν τα 2/3 των έργων που είχε δρομολογήσει η ίδια η ΝΔ ως κυβέρνηση, το 2019-2023. Όλα δείχνουν ότι  συνεχίζεται και σήμερα, με άλλα μέσα, η εγκληματική λογική που θεωρεί το τρένο μεταφορικό μέσο Β΄ κατηγορίας και οδήγησε πριν 1 χρόνο στα Τέμπη. Η ίδια λογική υπονομεύει σήμερα σε επικίνδυνο βαθμό και τους δεσμευτικούς κλιματικούς στόχους της χώρας.
Επιπλέον, οι Πράσινοι-Οικολογία φέρνουν στο φως συγκεκριμένα στοιχεία για προσωπική εμπλοκή του Κυρ. Μητσοτάκη σε απροκάλυπτη πελατειακή και ψηφοθηρική συναλλαγή με οικονομικά συμφέροντα, όπως τα ΚΤΕΛ,που κερδίζουν από τη διαιώνιση  της υποβάθμισης του σιδηροδρόμου.. 
 
 
Στα ήδη δρομολογημένα έργα που παγώνουν με τον νέο σχεδιασμό της Ν.Δ., περιλαμβάνονται η νέα γραμμή Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη, οι επεκτάσεις του Προαστιακού της Αθήνας προς Ραφήνα και Λαύριο, και ο Προαστιακός της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Η περικοπή των σιδηροδρομικών έργων αποτελεί καθαρά πολιτική επιλογή, καθώς κανένα έργο νέων αυτοκινητοδρόμων δεν αναβάλλεται ούτε περικόπτεται.
Σε κίνδυνο μπαίνουν και οι δεσμευτικοί ευρωπαϊκοί στόχοι της χώρας για το κλίμα, που απαιτούν 30% των οδικών εμπορευματικών μεταφορών άνω των 300 χλμ να μεταφερθούν στον σιδηρόδρομο μέχρι το 2030, καθώς και συνδυασμένες μεταφορές με κορμό το τρένο για την πλειονότητα των επιβατικών μεταφορών μεσαίων αποστάσεων μέχρι το 2040-50, ώστε οι μεταφορές να έχουν ανεκτές απαιτήσεις σε ενέργεια: για το ίδιο μεταφορικό έργο, ο σιδηρόδρομος χρειάζεται μόλις το 1/7 της ενέργειας των οδικών μεταφορών.
Η ίδια εγκληματική λογική, που οδήγησε και στα Τέμπη
Πρακτικά η κυβέρνηση επιμένει να θεωρεί το τρένο μεταφορικό μέσο 2ης κατηγορίας, συνεχίζοντας την εγκληματική λογική που οδήγησε πριν 1 χρόνο στα Τέμπη:
  • Τα ζωτικά συστήματα ασφαλείας στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας, είχαν αφεθεί εκτός λειτουργίας για 13 ολόκληρα χρόνια: σε αυτοκινητοδρόμους ή αεροδρόμια, ανάλογα κενά ασφαλείας δεν θα ήταν ανεκτά ούτε για 13 μέρες. 
  • Στη στελέχωση του σιδηροδρομικού δικτύου, καλύπτονταν μόλις 740 από τις 2.100 θέσεις που προβλέπονταν στο (ήδη συρρικνωμένο) οργανόγραμμα του 2017: ο μοιραίος σταθμάρχης της Λάρισας είχε έρθει στα 58 του, με μετάταξη από άσχετη ειδικότητα, επειδή οι κανονικές προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ ήταν επί δεκαετίες μηδενικές και δεν βρισκόταν άλλος τρόπος κάλυψης των κενών.      
Η κυνική πελατειακή συναλλαγή με τους «ωφελημένους» των Τεμπών,              και η προσωπική εμπλοκή του Κυρ. Μητσοτάκη
Δυστυχώς, όμως, το έγκλημα των Τεμπών δεν φαίνεται να είναι η τελευταία πράξη. Η τωρινή περικοπή των σιδηροδρομικών έργων είχε προαναγγελθεί έμμεσα από τον ίδιο τον κ. Μητσοτάκη αμέσως μετά τα Τέμπη, σε 6σέλιδη προεκλογική συνέντευξή του στο περιοδικό GR.TRAVEL που διακινείται δωρεάν στα υπεραστικά λεωφορεία των ΚΤΕΛ όλης της χώρας: στη συνέντευξη αυτή διαβεβαίωνε με νόημα ότι «οι επεκτάσεις του σιδηροδρόμου θα είναι λελογισμένες». 
Με δεδομένο ότι το συγκεκριμένο τεύχος # 17 του περιοδικού διακινήθηκε μέχρι και σε 1 εκ. επιβάτες των ΚΤΕΛ, σε όλες τις μαζικές μετακινήσεις για το Πάσχα του 2023 και για τις διπλές εθνικές εκλογές, η εκτεταμένη προεκλογική συνέντευξη Μητσοτάκη αποτελούσε αναμφίβολα προκλητικά προνομιακή μεταχείριση: ο ίδιος προβαλλόταν ως «πρωθυπουργός και αρχηγός της ΝΔ», ενώ για κανένα άλλο κόμμα ή πολιτικό δεν υπήρχε το παραμικρό ρεπορτάζ. Μαζί με τις αεροπορικές εταιρίες και τις κοινοπραξίες των αυτοκινητοδρόμων, τα ΚΤΕΛ είχαν εκείνη την εποχή μεγάλα επιπλέον έσοδα από την κατάρρευση της επιβατικής κίνησης του σιδηροδρόμου. 
Η απευθείας (και δωρεάν) προνομιακή προεκλογική προβολή Μητσοτάκη μέσω των ΚΤΕΛ σε πάνω από το 10% του εκλογικού σώματος, λίγες μόνο εβδομάδες μετά τα Τέμπη, θα μπορούσε τότε να παρεξηγηθεί και ως «αντίδωρο» για την τραγωδία. Σήμερα αποδεικνύεται κάτι ακόμη χειρότερο: κυνική ψηφοθηρική συναλλαγή του πρωθυπουργού με τους ανταγωνιστές του σιδηροδρόμου, για περικοπή των 2/3 των σιδηροδρομικών έργων που είχε ήδη δρομολογήσει η δική του κυβέρνηση, έναντι προνομιακής προεκλογικής προβολής. 
 
Ο σιδηρόδρομος και οι Πράσινες προτεραιότητες
 
Από την πλευρά μας, οι Πράσινοι-Οικολογία θεωρούμε τον σιδηρόδρομο βασικό μέρος της λύσης απέναντι στην κλιματική κρίση και την επείγουσα ανάγκη για κοινωνικά δίκαιη Πράσινη Μετάβαση. Εκτεταμένη στροφή στο τρένο είναι αναγκαία για οικονομία χαμηλών απαιτήσεων σε ενέργεια, καθώς ο σιδηρόδρομος απαιτεί 7 φορές λιγότερη ενέργεια από τις οδικές μεταφορές, για το ίδιο μεταφορικό έργο. Την ώρα που η κλιματική κρίση απαιτεί επειγόντως μια οικονομία χαμηλών απαιτήσεων σε ενέργεια, δεν υπάρχει απολύτως κανένα περιθώριο να αναβάλουμε τις αναγκαίες επενδύσεις στον σιδηρόδρομο και στη Δίκαιη Πράσινη Μετάβαση. 
  • Υποστηρίζουμε υποδομές για συνδυασμένες μεταφορές με κορμό τον σιδηρόδρομο: μέχρι το 2040 να έχουν συνδεθεί με το σιδηροδρομικό δίκτυο όλα τα μεγάλα λιμάνια και τα βασικά αεροδρόμια της ηπειρωτικής Ελλάδας. 
  • Ζητάμε επαναλειτουργία των γραμμών που έκλεισαν, ιδιαίτερα την περίοδο 2010-2011, καθώς και ανταποκρίσεις  με συστηματική τοπική συγκοινωνία στις πόλεις με σταθμούς εκτός αστικού ιστού (όπως Κόρινθος και Λιβαδειά).
  • Προωθούμε επείγουσες συνεργασίες με τις Βαλκανικές χώρες, αλλά και την Κεντρική Ευρώπη, για ολοκληρωμένο επιβατικό και εμπορευματικό δίκτυο τρένων. Σημαντικό είναι να προλάβουμε και το «τρένο» των διεθνών νυχτερινών σιδηροδρομικών συνδέσεων, που αναπτύσσεται τώρα στην υπόλοιπη Ευρώπη.
 
Οι Πράσινοι – Οικολογία δηλώνουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση στην κοντόφθαλμη και πελατειακή λογική του Κυρ. Μητσοτάκη και της ΝΔ. Η εμμονή στον στραγγαλισμό του σιδηροδρόμου, ακόμη και ως μεσοπρόθεσμης προοπτικής, βλάπτει σοβαρά και τους πολίτες: ιδιαίτερα στην Αττική, τη Δυτική Θεσσαλονίκη και την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. 
Οι ευρωεκλογές, είναι μια καλή ευκαιρία να τους απαντήσουμε και στις κάλπες.