Ας πιάσουμε την οικονομική συγκυρία της εποχής, ακριβή η βενζίνη, και θέλουμε κάτι οικονομικό μέσο. Τι επιλέγουμε; Φυσικά ένα παπί. Αρκεί να το έχουμε για μετακινήσεις μέσα στην πόλη των Τρικάλων, άντε και καμιά βόλτα σε κανένα κοντινό χωριό. Από την άλλη, αν θέλουμε ταξιδάκια, τότε μονόδρομος είναι μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Με το παπί δεν μπορείς να πας π.χ. στην Αθήνα. Ενώ με την μοτοσυκλέτα πας χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Το παπί είναι οικονομικό μηχανάκι, δεν καίει τον αγλέουρα σε βενζίνη, λίγα και φθηνά service. Η μηχανή έχει πιο ακριβά service, σε σύγκριση με το παπί, πιο ακριβά τέλη κυκλοφορίας, και γενικά καίει περισσότερη βενζίνη από ένα παπάκι. Τα γούστα του καθενός ποικίλουν, και το παπί είναι πιο οικονομικό σε χρήματα, από μια μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού. Σε γενικές γραμμές, η σύγκριση παπιού και μοτοσυκλέτας στην οδηγική συμπεριφορά είναι μεγάλη. Σαφώς, η μηχανή έχει καλύτερα φρένα, πιο άνετη σ ένα ταξίδι, καλύτερα ροπιάσματα το μοτέρ, και γενικά έχει και περισσότερο γκάζι. Στην κατηγόρια της μοτοσυκλέτας έχουμε και τα scooter, γνωστά για την άνεση, και τους χώρους αποθήκευσης. Τα scooter έχουν συμβάλει στα μέγιστα, τόσο στην αξιοπιστία, αλλά και σε χαμηλές καταναλώσεις, αναλόγως των κυβικών εκατοστών. Το μειονέκτημα στα scotter είναι τα services, είναι λίγο τσιμπημένες οι τιμές.