Η οικονομική κρίση, η άνοδος της τιμής βενζίνης, και γενικά ο λαός που δεν έχει χρήμα για ξόδεμα, το σκέφτεται να κάνει αγορές μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλετών.
Ταξιδεύοντας πίσω στο χρόνο, εκείνες τις χρυσές εποχές 80΄s-90΄s θα αντικρίζαμε μηχανές πολλές στα Τρίκαλα.
Στα καλοκαιρινά CLUB στην Ε.Ο. Τρικάλων - Καλαμπάκας ήταν πήχτρα παρκαρισμένες απο τις μηχανές μεγάλου κυβισμού.
Μια απο αυτές τις μηχανές ήταν και τα θρυλικά GSXR 750 και 1100, που οι περισσότεροι έβγαζαν μάσκα και φαίρινγκ και γίνονταν πιο «αλήτικα».
Η τελική που έβγαζε το GSXR 1100 με 143 άλογα στο μοτέρ περίπου στα 250 χιλιόμετρα.
Το GSXR 750 ήταν και αυτό πολύ καλό εργαλείο, με καλά ανοίγματα τόσο σε κινήσεις όσο και τελικές. Τα άλογα που «χλιμίντριζαν» στο μοτέρ ήταν 115.
Το SUZUKI GSXR 1100 ήταν μια όμορφη μοτοσυκλέτα, αλλά θα έπρεπε πάντα την σεβόσουν, κυρίως στο άνοιγμα του γκαζιού.
Σε γενικές γραμμές, αυτή η μοτοσυκλέτα ήταν «μεγάλη καψούρα» όσοι την είχαν στην κατοχή τους. Δυστυχώς τα νεανικά χρόνια πέρασαν, και οι αξέχαστες καλοκαιρινές εποχές 80΄s-90΄s με τις μηχανές ανήκουν στο παρελθόν. Όπως και να έχει.. το αγαπημένο SUZUKI GSXR 1100, είναι μια απο τις υπέροχες και όμορφες μοτοσυκλέτες που πέρασαν στο παρελθόν απο τους δρόμους των Τρικάλων.
1 Comments
ERGALEIA!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....