Το YZF-R1M δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς τα 200 άλογα χλιμιντρίζουν με το άνοιγμα του δεξιού γκρίπ.

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα πίστας που σου δίνει μεγάλες συγκινήσεις όταν την οδηγάς.

Σταθερό κράτημα και καλό πλάγιασμα στις στροφές ο αναβάτης δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.

Τα φρένα ρίχνουν άγκυρες πίσω, και το κοντό μεταξόνιο, τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου 3D και τα αποκλειστικά πάνελ από ανθρακονήματα, η R1M φέρνει την εργοστασιακή τεχνολογία αγωνιστικών μοτοσυκλετών τύπου M1 στους ιδιώτες ιδιοκτήτες.






Κινητήρας



Τύπος κινητήρα

Υγρόψυκτος, τετράχρονος, 2EEK, με πρόσθια κλίση, τετραβάλβιδος


Κυβισμός

998κ.εκ.


Διαμέτρος x Διαδρομή

79,0 χλστ. x 50,9 χλστ.


Σχέση συμπίεσης

13,0 : 1


Μέγιστη ισχύς

147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 σ.α.λ.


Limited power version

Δ/Υ


Μέγιστη ροπή

112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 σ.α.λ.


Σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ


Τύπος συμπλέκτη

Υγρός, Πολύδισκος


Τροφοδοσία

Ψεκασμός


Σύστημα ανάφλεξης

TCI (ψηφιακή)


Σύστημα εκκίνησης

Ηλεκτρική


Σύστημα μετάδοσης

Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων


Τελική μετάδοση

Αλυσίδα


Fuel consumption

7,2 l/100km


CO2 emission

167 g/km


Πλαίσιο



Σκελετός

Πλαίσιο


Σύστημα εμπρός ανάρτησης

Τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 43 χλστ.


Διαδρομή εμπρός

120 χλστ.


Γωνία Κάστερ

24º


Ίχνος

102 χλστ.


Σύστημα πίσω ανάρτησης

Ψαλίδι, (ανάρτηση με μοχλικό)


Διαδρομή πίσω

120 χλστ.


Εμπρός φρένο

Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χλστ.


Πίσω φρένο

Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø 220 χλστ.


Εμπρός ελαστικό

120/70 ZR17M/C (58W)


Πίσω ελαστικό

200/55 ZR17M/C (78W)


Διαστάσεις






Συνολικό μήκος

2.055 χλστ.


Συνολικό πλάτος

690 χλστ.


Συνολικό ύψος

1.150 χλστ.


Ύψος σέλας

860 χλστ.


Μεταξόνιο

1.405 χλστ.


Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος

130 χλστ.


Βάρος (πλήρες υγρών)

200 κιλά


Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου

17 λίτρα


Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού

3,9 λίτρα